Efter kl 12!

Jag och Liten har nyss kommit ur sängen! Vi har bägge varit vakna ett bra tag, men Liten (och även jag) vill alltid ligga och mysa en bra stund innan vi går upp. Jag älskar dessa mysmornar! :)

Den första jag gick in på när jag startade datorn var självklart www.meandi.se för att kika på deras splitter nya höstkollektion! Väl framme på sidan stod det att de släpper kollektionen idag EFTER KLOCKAN 12! Åhh :( Jag som hade velat se kläderna NU!

Jag börjar jobba klockan 13 idag, och före det ska jag lämna Liten hos barnvakten (som idag är faster) så jag kommer inte hinna kika på kläderna fören sent ikväll... Jag får hoppas min underbara säljare är vaken då, så jag kan skicka iväg min order :) Jag tar för givet att det finns NÅGONTING (antagligen massor) som jag vill beställa :)

Nu ska det göras lite frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0