Förvaringstips



Nu är det snart dags att rensa ur sommarplaggen i garderoben. Vissa plagg kommer vara urväxta nästa sommar, medans andra kommer kunna användas igen. ETT TIPS! Investera i en klädställning (eller flera stycken som jag har!). Vi har en vindsgarderob (där det inte är fuktigt, inte finns möss osv...) där vi har all klädförvaring. Tidigare hade jag allt i lådor, vilket alltid var svårt att hålla reda på vad som fanns i vilken låda. Nu har jag allt som ska användas igen hängandes på stången! Det är toppen! Även mina "fest-klänningar" och sambons finkläder hänger, kläderna blir snyggare än om de ligger vikta och jag ser direkt vilka plagg jag har att välja på. Det är verkligen mitt bästa förvaringstips, häng upp istället för att packa ned.

Kläderna som är för små och inte kommer komma till användning mer, packas självklart ned i lådor för att antingen sparas, slängas eller skänkas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0