me&i´s höstkollektion 2011!

I morgon släpper me&i årets höstkollektion!! Är det någon mer än jag som längat?! Det ska bli så spännande att se vad de har för fina kläder att bjuda på i höst! Höst/vinterkollektionen brukar vara full med härlig mjuk velour, så mysigt att klä barnen i när det blir kallare.

Jag har världens bästa me&i säljare som jag beställer av, hon hjälper alltid till med matchningar och så att jag får rätt storlek på kläderna! Sedan trillar det ofta hem en liten present i brevlådan, som tack för beställningen! :)

Hittar ni något på www.meandi.se som ni vill beställa i morgon, hör gärna av dig till mig så kan jag vidarebefodra till min säljkontakt! :) Lämna en kommentar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0