Morgondagen

I morgon ska jag jobba, mellan 9.50 och 14.20. Efter det ska jag åka till stallet och rida en sväng med Malin :) (sambon är hemma med Liten). När jag kommer hem så är det sambon som ska iväg och han blir nog borta hela kvällen på äventyr. Vad som händer för mig och Liten vet jag inte. Jag funderar på att rensa lite i garderoberna här hemma, det finns en hel del plagg som är urväxta och som behöver sorteras bort!

Vad händer här på bloggen i morgon? Jag hade tänkt:

- Lista tre favoritplagg ur Liten, Mellan och Stors garderob
- Tipsa er om en helt ljuvlig inredningsbutik på nätet
- Ge er recept på en supergod pastasås
- Berätta om min dag på jobbet, i stallet och hemma med Liten


MIN DRÖM!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0