Morgondagens planer

I morgon är jag ledig och eftersom skolan inte börjat för de stora barnen än, de börjar på måndag, så är de också lediga. Vi har inga planer alls... Jag ska försöka ägna lite tid åt pluggande. Liten sover middag ungefär en timme, så den timmen blir det tentaplugg på högvarv! När hon är vaken är det lite svårt att läsa... Speciellt eftersom hon älskar att både riva söner papper och pilla på tangenterna på datorn.

De stora barnen har tjatat om att baka chokladbollar i flera dagar, får se om det hinns med i morgon!

Vi fick färdigtapeterat köket i dag! ♥ Det blev helt UNDERBART!! Så himla fint... + att jag tvättade överdraget till soffan, så nu är det fint i vardagsrummet med. Vi har vitt överdrag = inte superpraktiskt med tre galna barn! :)

Annars ser nog morgondagen ut som de flesta andra dagar, promenad, lek ute, lek inne, middag osv...! Jag ska komma i säng tidigt i morgon. Tentan börjar kl 8 på fredag och jag har 1,5 timmes resväg till skolan. *pust* Det blir kämpigt att ta sig upp vid den tiden, jag är van vid att dra mig till minst 8.30 i sängen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0