Nu blev det natten, vaffö då då?

Det har verkligen börjat bli riktigt mörkt på kvällarna! För inte alls länge sedan var det ljust dygnet runt, kändes det som. Nu har det helt plötsligt blivit mörkt igen... Jag tycker det är lite tråkigt, det är ju ett säkert tecken på att sommaren snart är över. Snart ska alla klänningar, shorts, linnen, t-shirtar och sandaler stoppas in i garderoben igen. *suck* Det är så skönt med sommaren och värmen, barnen kan gå ut och leka utan att behöva bylsa på sig lager på lager.

Samtidigt kan jag inte låta bli att tycka mörkret är lite lite mysigt. Tänk att köpa hem en stor påse lösgodis, dricka och mysa ner sig med täcke i soffan och se en bra film, medan regnet smattrar mot rutan! Dock är mörkret inte lika mysigt en tisdagkväll, utan varken godis, dricka eller en bra film! :(

Liten ligger och sover. Mellan och Stor är hos sin biologiska mamma och hennes sambo. Min sambo ligger och ser på TV och jag sitter och gäspar framför datorn... Ganska snart tänker jag göra Liten sällskap där uppe! Det är så mysigt att krypa ner i sängen, dra henne tätt intill sig och bara mysa mysa mysa :)

SOV GOTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0