Tradera

Handlar ni något på tradera?

Jag är dålig på att handla begagnat. Jag handlar hellre nytt och spännande! :) Men begagnat är egentligen bättre:
BILLIGARE (SJUKT MYCKET BILLIGARE)
KLIMATSMART
KLÄDERNA ÄR TVÄTTADE FLERA GÅNGER OCH INNEHÅLLER DÄRFÖR INGA GIFTIGA KEMIKALIER

Att sitta och leta på tradera är inte min grej, där kan man dessutom inte se plagget på riktigt och inte bedöma hur begagnat det är. Loppis däremot är något jag skulle kunna tänka mig att handla på, om kläderna ser fräsha ut. Jag har dock inte varit iväg på något "barnloppis" än, kanske får ta det någon ledig dag?

Sälja kläder på tradera har jag däremot gjort en hel del! :) Superbra när jag kört storrensning av barnens garderober. En del kläder skänker jag och vissa är så sliten så det åker i soptunnan, men en hel del har jag lagt upp på tradera. Det blir ett litet extra klirr i kassan! :) Enda kruxet är att allt ska paketeras och vägas, det blir ett litet kvällspyssel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0