Det känns konstigt...

...att lämna sin minsta lilla prinsessa på dagis för att åka till praktiken och vara borta hela dagen!!

De senaste två veckorna har ägnats åt lillans inskolning, och nu är jag inne på första dagen på min praktik. Jag pluggar ju på universitetet och har gjort det hemifrån under min mammaledighet, superbra!! Jag har kunnat vara hemma länge med min bebis samtidigt som jag faktiskt gjort något vettigt med tiden. Men nu så är det dags för praktik, och tyvärr kan jag inte ha henne med mig :(

Så nu är det långa dagar (8.30-16.45) utan henne, och det känns TOMT!! :( Jag vänjer mig såklart, men det känns ändå sorgligt på något vis.. Nu är min mammaledighet över och "vardagen" tillbaka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0