Jag har inga kläder??!

Det är vad som dyker upp i mitt huvud varje morgon! Jag har ingen att ta på mig!

Jag vet själv att jag har flera överfulla garderober, men aldrig något att ta på mig... Detta börjar bli väldigt tröttsamt! Jag använder alltid bara det senaste jag köpte, och alltid hela set som jag köpt. Ex om jag köpt en tröja, så har jag svårt för att använda den. Om jag däremot köper en tröja och ett par byxor ihop, så använder jag det hela tiden!!

Jag funderar allvarligt på att göra en storrensning av garderoberna hemma. Det skulle behövas!! Rensa ur allt som ändå bara ligger där och aldrig blir använt, och sedan investera i nya plagg som går att mixa och matcha och på så sätt få fler användbara kombinationer!

Hur ofta rensar ni era garderober?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0