Handsydd klänning

Just det! Jag shoppade faktiskt ytterligare en klänning när jag och Molly var nere och köpte pizza! Här nere i samhället ligger en liten butik som säljer diverse handarbeten, allt från saker i smide till trä och tyg osv. Bland annat en hel del fina barnkläder. Idag fick en helt underbart söt sommarklänning följa med hem. Storlek 3 år, men passar lillan redan nu, slutar strax under knäet.


Denna underbara klänning fick följa med hem! Tjejen som syr dessa klänningar syr aldrig två likadana, vilket jag tycker är väldigt roligt då varje plagg blir unikt. Är förälskad i rosetten nertill... ♥

Jag frågade Molly när vi kommit ut från butiken:
- Köpte vi en fin klänning till Molly?
- Ja aa!!
- Ska Molly ha på sig den då?
- Nä ää!!

Haha.. Lilla trollunge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0