Vårkänslor + lön = shopping!!?

På lunchen idag gick vi förbi en affär som jag aldrig sett förut, en nyöppnad helt underbar liten butik med supertrevlig ägare! De hade Nova Star, Kadvig, Geggamojja, Name It, Färg och form med flera märken. Även en del heminredning fanns att hitta. Superfin butik full av härliga färger!


Vinterjacka från Nova Star (som kommer passa till nästa vinter), wct-set från Nova Star, kanintunika från Name It.

Upptäckte när vi provade kläderna hemma att tunikan var superfin till NS brallorna :)

Butiken heter Bryntessons barnbarn och kommer verkligen besökas igen!! Är supernöjd att jag fick tag i den superfina vinterjackan för endast 269:-. Molly har haft en likadan fast röd denna vinter och jag har varit jättenöjd! En toppenjacka verkligen! Wct-setet är superfin och kanintunikan är UNDERBAR! Ja, det är små fina kaniner på, ser lite MOLO-inspirerad ut, och jag älskar ju Molos härliga print :) jag gick upp en storlek på tunikan (tog 98), så Molly kan ha den som en klänning. Vilket jag tycker är finare + att hon kommer kunna ha den mycket längre. När jag visade kläderna för Molly fick jag svaret "Nej, mamma". Alltså att jag skulle ha kläderna... *hmm* Men efter lite övertalning provade hon dem och sen skulle de inte av :) Molly älskar ju annars "brum brum"-kläder, allt med fordon på... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0