Innehållet i paketen!

Här kommer innehållet i gårdagens vackra paket.
 
 
 
Lång klänning till stora tjejen och tunika till lilla, varsin kofta och så stora tjejens underbara bikini! Älskar Molos flamingor ♥ Även trycket med körsbärsblommor och fåglar tycker jag är väldigt fint. Somrigt och vackert! Molos kläder är lite dyrare, eller ganska mycket... Men jag tycker det är roligt att köpa några plagg då och då. Bägge tjejerna ligger på gränsen mellan två storlekar nu och jag valde att gå upp en storlek, så plaggen lär räcka även nästa sommar.
 
I eftermiddag ska jag försöka hinna hämta ut mitt paket som kommit från Kapp Ahl. Där är en del sommarkläder till grabben, som jag inte hittat något annat märke som jag tycker om att handla från tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0