Morgon igen.

Så var det morgon igen då och jag är på plast på jobbet sedan en liten stund. I morgon när jag väckte minsta prinsessan så sa hon "nej mamma, det är inte mojgon" "det är natten".. Hon var väldigt trött stackarn. Hon är inne i en lite svår period just nu. Hon sover middag en kort stund på dagis, vilket göra att hon blir pigg på kvällen och inte kan somna, detta gör såklart att hon är väldigt trött på morgonen när vi ska till dagis vilket i sin tur för med sig att hon behöver sova middag på dagis... Och så går det runt.. Hon skulle egentligen behöva vara utan middagsluren, så hon kom i säng i tid på kvällen och då var med utvilad på morgonen! Lättare sagt än gjort kan jag säga... Jag får försöka med omställning till helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0