Shopping for me ♥

Det är sällan nu för tiden som jag shoppar till mig själv. Det beror framförallt på att jag har en garderob som verkligen svämmar över, det får helt enkelt inte plats med kläder! Dessutom planerar vi ett stort projekt hemma, så jag försöker att lägga så mycket pengar som möjligt dit vilket betyder att jag måste begränsa min shopping! Jag borde handla mindre även till barnen, men jag har inte lärt mig att stå emot.. Även om det på senaste tiden har blivit bättre. Kanske är dags för ett blogg-löfte? Jag har handlat en hel del barnkläder nu och barnen behöver ingenting. Så vad sägs om, ingen shopping fram till sista maj? Dvs 1.5 månad. Det kör vi på! :)
 
Kommer dock fortsätta blogga om fina barnkläder, men jag SKA låta bli att klicka hem något!
 
Denna sport-BH köpte jag iaf till mig själv häromdagen (inbillar mig att jag ska börja träna;) ).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0