Friiiday!!

Äntligen fredag! Bästa dagen på hela veckan, iaf enligt mig! :) Men just idag hade jag gärna spolat fram de närmsta timmarna... Jag ska skriva omtentamen i en matematik-kurs och börjar bli sjukt nervös... Jag vill verkligen klara denna tentamen så att jag kan lägga det bakom mig och ta tag i nästa skolkapitel jag ligger efter i. Har en låång lista och hoppas kunna stryka en sak idag!! 
 
Laddade iaf upp med sovmorgon till halv nio i morgon innan jag satte igång med att repetera inför tentamen. Nu tror jag inte det kan fastna något mer, utan att jag rör till det jag faktiskt lärt mig! Ska ta och skriva två kanin-stamtavlor som ska postas och sedan är det dax för en dusch! Direkt efter tentan ska jag hem till en kompis och visa höstens me&i kollektion. Efter det blir det hem och mysa ner sig i soffan med familjen!
 
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0