Hårda paket

Madicken och Lisabet på Junibacken (kartonnage) Den stora boken om Barna Hedenhös (inbunden)
Ridläger med Sigge (inbunden)Gregs bravader (kartonnage)
Jag älskar att köpa böcker, både till barnen och mig själv. Så självklart blir det några hårda paket under granen! Dessa har jag köpt till barnen. Slängde såklart med ett par pocketböcker till mig själv och även till mannen i varukorgen - visar sen! Böckerna köpte jag på www.bokus.se, där jag brukar beställa böcker. De har en trevlig hemsida och mycket böcker till bra pris - perfekt. Även om jag älskar att gå i vår lokala bokhandel och klämma och känna på riktigt på böckerna :)

Kommentarer
Postat av: sannie - fashion designer i London

nice :) tänkte köpa en bokt ill min pojkväns brors son i julklapp ^__^

2013-12-19 @ 10:55:17
URL: http://nattstad.se/sannies

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0