Tupplur

Vi skulle till Daniels syster för att byta julklappar och så barnen kunde leka idag. Men jag kände förut hur kroppen strejkade, så mannen och barn fick åka själva = egentid för mig ensam i huset. Jag lade mig och vilade en stund, och vaknade nu, över 2 timmar senare! Nu känner jag ig lite bättre, men halsen ömmar fortfarande och huvudet bultar. Ska få i mig en tablett och hoppas det går över. Typiskt att bli sjuk några dagar efter att jag tagit jullov. Men är det inte så det brukar vara när man stressar mycket och sedan när kroppen och hjärnan slappnar av, då bryter sjukdomen ut... Trist är det iaf! Speciellt när man har barn hemma som vill leka och så orkar jag knappt tra mig ur sängen... Det är fortfarande mörkt och ensamt här hemma så jag drar täcket över huvudet och ligger kvar en stund till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0