Bästa helgen!

Hihi, det känns som att jag varje måndag skriver att det varit den bästa helgen på länge! :) Men det har det faktiskt varit!!

I fredags överraskade min älskade sambo mig. Han hade bjudit hem några tjejkompisar, köpt smörgåstårta, massa fint, frukt och choklad! Sedan tog han lilla prinsessan och lämnade oss ensamma. Det var verkligen huur mysigt som helst! Vilken karl jag har?!

Lördagen var jag lite seg, men det gick snabbt över! Det var så himla härligt väder så hela dagen spenderades ute i trädgården. Min kusin + man + barn kom på lunch och lek, barnen plaskade i poolen och vi låg på en filt och pratade. Senare på kvällen åt vi tacos hos vänner och spelade kubb. När vi kommer hem samlades halva grannskapet hos oss på vin halva natten lång! :)

Söndagen blev vi lite barnlediga, passade på att gå ner till "Bruket" och äta good sopplunch + fika. Senare på eftermiddagen tog vi en tur till Daniels lillasyster med familj och barnen busade hur mycket som helst! Vi avslutade kvällen med en film i soffan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0