Ester Elonora

 
Här är senaste köpet till mig själv! En helt underbar Ester Elonora klänning. Den är ljusrosa med fantastiskt söta detaljer. Jag bar denna ihop med vita jeans och cerise omlottkofta på barnens skolavslutning i fredags.
 
 
Det är mitt första Ester Elonora plagg - med definitivt inte det sista! Så skön kvalitet och vackra plagg. Jag sälkar spets, volanger och sådant så denna klänning var verkligen i min smak :) Jag köpte den på "Bloms", ett lågprisvaruhus i närheten av där vi bor (ca 3 mil bort), för ynka 399 kr. Jag var tvungen att googla runt när jag kom hem och hittade en webshop som sålde den för inte mindre än 999:-. Vilket såklart bara gjort mig mer nöjd med mitt köp! Jag fick även med mig ljusslyktor till utebordet, en jättevacker stor vit kruka där jag planterat alla tomater och sambon hittade en riktigt snygg skjorta. En mysig dag spenderades dels i varuhuset och sedan på en pizzeria. Älskar lugna familjedagar!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0