Sista dagarna

Idag och i morgon gör jag sista dagarna på skolan för detta läsår. Idag är hela dagen vikt åt utvärderingar och i morgon blir det för mig att städa! Slänga det som ska slängas, spara det som ska sparas och arkivera det som ska arkiveras. Behöver även en sväng till arbetsförmedlingen, måste stå inskriven där under sommaren eftersom jag står mellan ett heltidsarbete och studier till hösten. Jag har just suttit och registrerat mig på deras sida, så det är iaf klart. Nu har jag bara kvar att ta med mig alla mina papper och knalla dit ner i morgon. Sitter just nu och chattar med någon på Arbetsförmedlingen (väldigt smidigt) för att få reda på alla papper som ska med ner till kontoret i morgon.. Vad är det för djungel jag kastar mig in i?! Det gör ju det inte enklare att jag just nu har 4 (!!!) olika arbetsgivare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0