Årets första!

Igår var det dags för både årets första rabarberpaj och årets första löparrunda!
 
Löparrundan blev mer lyckad än rabarberpajen :)
 
Jag tänkte att jag skulle springa spåret (2,5 km). Trodde aldrig att jag skulle orka springa hela varvet runt, men det gjorde jag! (förutom brant backe precis i början) Sedan när jag sprungit runt hade jag sådant härligt flyt, så då tog jag lilla spåret på 1 km också! Så skönt! Kunde till och med spurta på slutet. Strechade bra, så  jag har ingen träningsvärk alls idag. Dock lite ont ovanpå fötterna. Skulle verkligen behöva investera i ett par riktiga löparskor. Det får bli en tur till Intersport på fredag när lönen rullat in på kontot!
 
Hade dock väldigt svårt för att somna igår kväll, inget jag brukar ha besvär med annars!! Det berodde såklart på att jag sprang för sent på kvällen. Dessutom åskade det rejält i natt, så då låg jag också vaken en stund. Jag är inte rädd för åskan, tycker tvärtom det är rätt mysigt att ligga och lyssna och titta på blixtrarna och höra regnet ösa ner utanför.
 
Ska försöka ta mig ut i spåret varannan dag nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0