Brudnäbbsklänningar

Jag och min älskade ska gifta oss i slutet på sommaren. Självklart är det barnens kläder som jag tycker är roligast ;) Denna underbara klänning från Espirit (399 kr) blev det till tjejerna. Det är helt gudomligt söt! Jag tänker mig att de ska ha varsitt sidenband i midjan också. Cerist? Eller vitt kanske? Självklart varsin liten matchande bukett också! Jag har kollat på flera olika sidor och hittat hur många klänningar som helst! Jag ska visa bild på en som jag tänkte köpa senare. Men denna som jag till slut bestämde mig för tycker jag är fin för den är så enkel, men ändå väldigt vacker. Det är en klänning som tjejerna kommer kunna använda vid flera andra tillfällen. Den är tillräckligt fin för bröllop, men inte för fin för att ha i andra sammanhang.
 
Till stora killen lutar det åt svarta finbyxor och vit skjorta, och slips i samma färg som tjejerna har på sitt band.
 
Till mig själv ska jag och några kompisar åker på lördag och prova brudklänningar! Det ska bli himla kul!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0