Fredag!

 
 
Härligt med fredag! Solen skiner ute och vi ska åka till Göteborg när vi jobbat klart. Jag ska hem en snabbis och packa, städa och mata kaniner - sen drar vi!
 
Ikväll blir det mys hemma hos mamma. + lämning av kaninungar som jag har med mig ner för leverans. I morgon på dagen blir det en tur till Slottskogen -om vädret tillåter- och sedan kalas för min lillebror som fyller 18. Herregud, känns som han nyss var en liten bebis!! På söndagen ska jag till två vänner för me&i-träff. Det ska bli superkul!
 
En annan rolig sak är att jag i veckan nådde försäljningsmålet för maj månad och därför kammade hem en vinst!! Ska bli såå fint hemma... Ni ska få se ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0