Gääääsp!

Oj, vad trött jag är!! Jag har suttit och rättat el hel hög med arbeten + planerat upp resten av tiden som jag ska jobba. Det känns riktigt skönt att ha allt klart, men det tog all min energi. Jag blir så slö av att sitta still och läsa och skriva länge. Det är konferens idag med, så jag kommer inte lämna bygget fören runt 16.40 heller *gääsp*
 
På tal om att skriva så har jag hittat ett stipendium som jag tänkte söka, för boende i Dalsland mellan 16-25 år. Det är en text på max 5 sidor som ska lämnas in. Jag älskar att skriva och drömmer om att detta är starten på min karriär som författare... ;) Haha, drömma kan man alltid! Jag ska i alla fall skriva ihop något och vara med, frågan är bara vad jag ska skriva om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0