Gamla tentor...

Suck... Få inte gamla tentor efter er säger jag bara! Jag var under en period på universitetet väldigt skoltrött. Jag studerade och var mammaledig samtidigt som jag började jobba som säljare. Detta tog knäcken på mig och det slutade med att jag inte ens orkade logga in på min skolmail, för det var alltid något jag låg efter med eller behövde jobba med. Resultatet av detta blev att jag året efter, när jag läste matematik, inte hade någon som helst ork, vilket i sin tur ledde till att jag fick inte mindre än fyra (!) tentor efter mig. I början av året skrev jag en, så nu återstår tre stycken. Samtliga av dessa ligger som omtentor 20-23 augusti. KUL! Jag kommer satsa stenhårt för att fixa minst två av dem. Jag tycker matematik är superkul, men detta är svårt. Det tar också mycket tid och det är tyvärr inte något jag prioriterat, hittills. Detta måste jag förändra, jag måste ta mig tid till att få det här gjort. Självdiciplin, någon?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0