Helgen

Helgen har varit helt fantastisk! Oj vilket härligt sommarväder det varit!

Lördagen spenderades i Trollhättan med provning av brudklänning. Jag och några tjejkompisar åkte ner och hade det så kul och mysigt! Bestämde mig även för en underbar klänning. Dock behövdes det göra en del ändringar för att det ska bli precis som jag vill, så jag får vänta lite på att få hem den.
 
När jag kom hem blev det middag vore vänner.
 
I går (söndag) var vi och planerade mat och arrangemang med restaurangen vi ska vara på efter bröllopet. Gaah, det är så spännande och pirrigt!! Men tjejerna som vi träffade är helt fantastiska och kommer fixa alltihop så himla bra :)
 
På eftermiddagen var vi ute i trädgården och grejade, sedan åkte jag en tur till stallet. Myspys!
Haft en toppenhelg helt enkelt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0