Onsdag

me&i´s härliga vårkollektion!!
 
Onsdagen består av jobb + konferens. Sedan hem och hämta hem lillan. Efter det ska jag iväg på me&i träff 1 mil bort. Hoppas på att sälja en del, det pågår en säljtävling nu i maj som jag SKA vinna! Jag har inte så mycket kvar, så dagens träff hoppas jag ger mig en liten knuff i rätt riktning :) Så om ni som läser vill shoppa fina sommarkläder (till skolavslutning, midsommar, grillfesten osv) - hör av er!! Just nu har vi fina kundkampanjer, för varje 1200 du handlar för får du en unik solhatt eller ett linne!
 
Räknar med att vara hemma vid 20-tiden. Då blir det matlagning (fransk löksoppa med blåmögelost), mys och kanske en stund framför TVn. Ska försöka få en hyffsat tidigt kväll, så jag orkar upp på torsdag. Torsdag är som vanligt en fullspäckad dag med jobb från 8-15.30 och sedan nästa jobb 16-20.30...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0