Regnigt

Det är regnigt idag. Faktiskt ganska skönt med regn när jag ändå jobbar! Det är inte kul att sitta inne och se hur varmt och skönt det är ute. Bättre att sitta inne och se på regnet och hoppas på att solen kikar fram till helgen istället .)
 
Helgen kommer spenderas i Göteborg med massa roligheter! Bland annat fira min lillebror som fyller 18, laserdome och bushuset! Laserdome är en stor favorit hos stora grabben, och tjejerna tycker om bushuset. Om det är soligt får det nog bli en picknick i slottskogen också.
 
Dagen idag är fylld med jobb och därefter konferens. När jag kommer hem blir det mys med barnen, fotning av kaninungar (de växer så himla snabbt!!) och en springtur. Köpte nya löpardojjor igår som jag måste inviga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0