Spara...eller slösa?

 
 
 
 
Minns ni serien som var med i Lyckoslanten förr? Eller är fortfarande kanske?! Just nu känner jag mig i alla fall som en riktigt spara! Jag förde över huuur mycket pengar som helst till sparkontot vid lön och nu har det precis trillat in några kronor, från försäljning av urvuxna kläder! Sånt gillar jag! Jag rensade ur garderoberna hemma förra veckan och har nu sålt ett par byxor från mig, en t-shirt + svettisjacka från grabben och ett set i 74/80 som lillan växt ur för ett tag sedan. Totalt intjänat 750 kr för plagget! (minus någon 100-lapp för porto). Gillart!! Och det bästa av allt är att jag inte lagt en krona på något nytt, utan det åker in på sparkontot alltihop!
 
Det var en hel del som stora tjejen växt ur också, men det har jag lagt undan i växalådan åt mini. Och allt som lillan växt ur har jag faktiskt också lagt undan (utom just det setet jag sålde), ifall det någon gång skulle bli en mini till... ♥ Jag är en typisk samlare, som samlar på min hur mycket "bra-och-ha" saker som helst.
 
Kakorna föresten, mmmm supergoda!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0