Torsdag!

Jag gillar torsdagar, det är slutet på veckan och helgen börjar närma sig.

Idag står jobb på schemat var på plats vid 8 och kommer inte åka hemifrån fören 20.30, jobbar på två olika jobb idag.

Jag hann inte fota något igår. Det var full rulle när jag kom hem. Mat skulle lagas, barn hämtas hos kompisar och läxor hjälpas till med.

Jag fick i alla fall tid till en löprunda. Sprang 2,7 km. Jag hade tänkt springa längre, men fick så himla ont i ljumskarna. Kunde inte heller inviga mina nya skor, efter att ha gått runt i dem inomhus kände jag att de faktiskt är lite för stora. Så idag ska jag sticka ner till Intersport mellan jobb-passen och byta till en halv storlek mindre. Det var väldigt blött på spåret och mina gamla skor var dyngsura när jag kom hem, så egentligen lika bra att jag inte sprang i de nya. Inte kul att lorta ner dem totalt första gången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0