Torsdag

När jag skulle skriva rubriken skrev jag först onsdag, ligger lite efter bland dagarna, hihi :)

Det blev ingen uppdatering av bloggen igår kväll efter me&i träffen. Jag och Daniel somnade nämligen tillsammans med Molly när vi nattade henne. Vi vakna vid tolv och var helt snurriga bägge två! Då vad det bara ut och mata kaninerna och sen in och lägga sig igen. Trots många timmars sömn i natt lyckades jag försova mig imorse... Hann iaf till jobbet i tid, men det blev stressigt.

Me&i träffen igår gick bra, nu är jag inte långt från min säljvinst i maj!! :D Supermysiga tjejer som var där och jag hade med mig lillan som lekte jättemycket och inte ville åka hem... Smarrig fika också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0