Uppdatering...

Oj, vad jag är dålig på att uppdatera bloggen när jag är ledig! Det beror helt enkelt på att jag verkligen njuter av varenda lediga minut... I tisdags smet jag iväg tidigt från jobbet och var hemma redan vid halv tre. Hämtade hjärtat på förskolan och sedan åkte vi iväg en sväng till morfars sommarstuga för middag och sova över.

1 maj spenderades i solen hela dagen! Först var vi hos en granne och kikade på hennes små kycklingar, oj så söta!! Efter det var det traditionell majning med korvgrillning och fika. Medan lillan sedan sov middag passade jag på att plantera i vårt trädgårdsland. Det blev morötter, sockerärtor, sallad och persilja. Fick även ner vårt nyinköpta plommonträd i marken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0