Försäkringskassan..

..blev helt förvånad när jag ringde försäkringskassan idag och de hade gjort om så man skulle berätta vad sitt ärende gällde, istället för knapp-valen. Smart, då går det snabbare eftersom man slipper lyssna på massa val. Men jag blev rätt ställd eftersom jag satt på arbetsrummet bland flera andra arbetskamrater och plötsligt fick säga "Föräldrapenning" "Ja".. De undrade vad jag höll på med kan jag säga :)
Anledningen till att jag behöva ringa var att jag undrade när jag får min utbetalning för två vab dagar som jag anmälde i början på oktober. Handläggaren som hjälpte mig gjorde klart ärendet och jag har pengarna på fredag, perfekt timing eftersom vi då drar till ULLARED! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0