Måndagen.

Knappt två timmar kvar på jobbet, skönt att en dag snart är gjord :) Ser fram emot att komma hem och hämta hem barnen och mysa en stund. Sedan är det dags för utvecklingssamtal med minsta prinsessan. Tycker alltid det är spännande, även om jag pratar med fröknarna nästan varje dag är det roligt med en stund som bara handlar om min dotter och hur hennes vardag är och fungerar.

Efter det ska jag försöka få till någon timmes linjär algebra. Ska även ta med böckerna till jobbet i morgon och hoppas kunna få räknat en hel del. Tentamen närmar sig och jag vill verkligen klara den. Dags att fota de fyra kaninungar som vi har just nu, börjar närma sig annonsering för de små sötnosarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0