Snart slut för idag

Om en stund är det dags att rulla hem från jobbet. På vägen hem ska jag åka förbi en affär och se efter kläder inför begravning på fredag. Jag har flera svarta klänningar, men det ska vara ljus klädsel och när jag tittade igenom min garderob igår hittade jag inget som kändes rätt. Håller tummarna för att den lokala lilla butiken har något!

Väl hemma är det dansträning för stora tjejen, läxor för grabben och lillan behöver underhållas. Det blir mannen som får köra till dansen så att jag ev får någon stund över till att plugga matte, om övriga barn är nöjda och lugna! Ska även lägga upp stora tjejens lucialinne, så att det är klart inför lucia-tåget. Det är några veckor kvar, men tiden går så himla fort så det är lika bra att få det gjort direkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0