Nätshopping!

Pluggar hemifrån och fick lätta upp det lite med shopping ;) Farligt detta att sitta hemma och surfa runt... Ett tag handlade jag väldigt mycket på nätet, men jag har bättrat mig och håller faktiskt hårdare i kronorna och köper bara sådant som behövs. Minstingen älskar att gå i strumpbyxor, men har inte några som passar riktigt. De hon har är på gränsen. Klickade därför hem dessa från H&M. Jag älskar de leopardmönstrade och jag VET att lillan kommer ÄLSKA det med skelettben på! De kommer från kollektionen "All for children", där 25 % går till UNICEF. Fanns flera fina plagg i den kollektionen, men inget som det finns något behov av här hemma. Kollektionen släpptes i onsdags, men det är redan mycket som är slutsålt. Dessa plagg tyckte jag var finast!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0