Rensning pågår...

..i hallgarderoberna! Jag har fått ihop en kassa med skor och en med ytterkläder som är för litet. En del ska sparas, en del skänkas och något säljas. Just nu står kassarna på vinden tillsammans med massa annat som jag ska ta tag i, någon dag...

Vi har en riktig slapparlördag idag. Barnen leker med kompisar, två är hemma och en på vift, mannen ligger i migrän och jag går i mysbrallor och plockar och rensar. Något som är i stort behov av rensning är lillans rum, speciellt gossedjurshyllan som är heelt överfull. Skulle vilja sortera bort det mesta och bara spara de som är speciella, men tycker det är väldigt svårt.. När jag väl tar mig för det slutar det alltid med att jag inte kan rensa bort något...

Nu är det dags för sen lunch här! Det blir rester från igår - hemlagad pizza! Mums :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0