Småfolk-premiär!

Jag har aldrig handlat något från Småfolk tidigare. Molo och me&i är ju mina favoriter och det som utgör 90 % av både min och barnens garderober. Häromdagen vågade jag dock prova något nytt och klickade hem denna tröja med dinosaurier från Småfolk! Lillan fick välja själv, och då blev det såklart dinosar! Den kommer passa så fint ihop med hennes marinblå yogapants från me&i - Perfekt! Det ska bli spännande att få hem den och jag ser fram emot att få känna på kvaliteten. Förhoppningsvis gillar jag den och i så fall är det inte helt omöjligt att följande fina tröjor också klickas hem... Väntar dock tills det blir rea i slutet på året, då barnen har alldeles för mycket kläder för att motivera köp av märkeskläder till ordinarie pris!
Visst är de fina?! Har inte kollat mycket på Småfolk tidigare. Men lejonen och grodorna är ju underbara!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0