Tröjos från molo och småfolk

 
 
Dessa fina tröjor beställde jag från Barnlyan, när de hade 20% på allt för någon vecka sedan. Paketet kom snabbt och jag är nöjd med plaggen! Molo brukar jag jubhandla, men det var Småfolks premiär här hemma. Tröjan med dinosaurier var ett självklart val för minsta tjejen och den är supersnygg ihop med de marinblå yogabyxorna från me&i som hon har. Nöjd med kvaliteten på småfolkströjan, mjuk och skön samtidigt som den känns rejäl och som att det kommer hålla formen, hoppas på det! En sak som var synd var att två dinosaurier hade vita steck i sig :( jag reklamerade, men de hade ingen ny tröja med samma tryck så vi får snällt behålla denna. Barnlyan var snälla och drog av lite på priset ocj jag får försöka ignorera de vita strecken...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0