Blingo stripes

  
 
Gillar dessa randiga plagg från Blingo. Tänk så fint med en liten i det minsta setet, mellanstor i klänningen och ett större barn i den randiga tröjan ♥ Det finns även randigt till dam och herr, men hade gärna sett någon liten detalj på dem, ex röda detaljer som på dem till barnen. Jag tycker ofta att det är dessa små detaljer som gör plaggen.
 
 
Denna tröja gillar jag också mycket. Lila med vita fyrklövrar.
 
 
Än så länge har jag inte klickat hem något från Blingo. Vet inte om jag ev ska ha en träff längre fram eller som jag handlar från webshopen. Blir i så fall de randiga barnplaggen i detta inlägg + randig tröja till mannen (dock inte till mig) + tröjan med de fina fyrklöverna.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0