Höstkläder <3


Jag älskar Polarns skaljackor och denna turkosa med kontrastdragkedjor är ju så himla fin! Lillan har en röd med dragkedjor i grönt och turkost, ska hem och prova den och se hur den passar. Jag tror dock att hon (tyvärr ;)) kommer kunna ha den hela hösten... Jag hade gärna investerat i denna turkosa + lila och orange vindfleece. Har dock lovat mig själv att inte shoppa något onödigt, och om hon har en jacka som passar bra blir ju detta tyvärr något som räknas till den klassen...onödigt. Men visst är det fantastiskt fina färger? :)
Skulle jag köpt mössa till så skulle det blivit denna härliga stickade. M e n faktiskt så har jag en mössa som skulle passa alldeles utmärkt ihop med jackan redan. Visar bild ikväll! 
Får se hur länge jag kan hålla mig innan detta är på väg hem... Men avvaktar ett tag, så jag kan prova allt vi redan har i lådorna hemma + att pop alltid brukar dyka upp med något erbjudande på skaljackor + fleece en bit in på säsongen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0