Vacker höst

Jag tycker om alla årstider, på olika sätt. Hösten för att: luften är så klar, man kan mysa ner sig i soffan regniga dagar, gå ut och plocka svamp i skogen, uppdatera garderoberna inför kallare väder och för att det är så vackert! Jag googlade på hösten och fick fram bland annat dessa härliga bilder. Blev inspirerad och är sugen på att gå ut och fota mina egna höstbilder. Jag får ta en rast i morgon i pluggandet och gå ut och fota bland de färgsprakande löven. Någon tur till svampskogen har jag faktiskt inte hunnit med ännu! Får se om det blir tid till det snart. Frosten är redan här på morgonen och snart är det för sent för att fylla på frysen med skogens guld!
     
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0