Hej mitt i veckan!

Onsdag idag och halva arbetsveckan har gått. Jag är inne i ett bra flyt just nu känner jag, varje dag är det roligt att vakna och gå till jobbet. Ok, själva ögonblicket när klockan ringer är inte så roligt, men sen när jag kravlat mig ur sängen går det bra :) Det känns bra att komma till jobbet oavsett vilken dag det är, och inte alltid räkna ner till helgen.

Hösten i övrigt är fullspäckad för mig... 100% jobb, sälja me&i, skriva examensarbete i biologi, läsa två mattekurser. + hinna med att umgås med mina underbara barn och man också! Mannen fyller förresten år i morgon. Jag har ett par timmars hål mitt på dagen idag så då blir det ut på paketjakt + köpa bakgrejer så vi kan slänga ihop någon smaskig tårta! Jag ska även in på bygghandeln och titta ut vad vi ska ha i barnens nya rum nere, utbygget börjar ta form nämligen... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0