Karlstad

Idag har jag varit i Karlstad hela dagen och pluggat. Räknade igenom drygt ett kapitel tillsammans med en kille som ska tenta av samma kurs som mig i januari, och det kändes bra! Känslan när man äntligen förstår något som är svårt och krångligt är svårslagen.
 
På vägen hem blev det en tur in på IKEA. Handlade med möbler och saker åt 4 kompisar, så körde därifrån med bilen fullpackad, men med endast en påse lösgodis till mig själv. Lite belöning på vägen hem efter en hel dag med matte :)
 
Mannen är bortrest så det blev tacos hos svärmor och nu ser jag och barnen på äntligen hemma julspecial, mysigt. Ja, minsta trollet sover sedan 1,5 timme ungefär. ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0