Mellandagsrea!

Hur har ni det? Har ni varit ute på någon mellandagsrea och gjort några fynd? Personligen känner jag att så här precis efter jul så finns det faktiskt ingenting som varken jag eller barnen behöver. Barnen har fått så mycket leksaker och även flera mjuka paket så de har både leksaker och kläder för ett bra tag framåt. Annars är ju mellandagsrean ett bra tillfälle att fynda både leksaker, elektronik och kläder. Jag brukar passa på att fylla på växalådorna till barnen under reorna, älskar att shoppa märkeskläder till bra pris. Nu har dock barnen rätt mycket i sina växalådor, så jag får se om det blir någon shopping.
 
Berätta gärna om era fynd!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0