Två av mina julklappar

Här är två av mina julklappar. Jag älskar pocketböcker och den till höger hade jag önskat mig och den fick jag från min mamma. Det till vänster hade min ena lillebror köpt och den verkar jättespännande! Den är dessutom första delen i en triologi, jag tycker om triologier - perfekt!! Just nu när jag är så inne i tenta-plugg kan jag inte släppa det tillräckligt för att sjunka in riktigt i en sådan här bok. Istället har jag valt något mer "lättsmält" och läser just nu Magdalena Graafs "det ska bli ett sant nöje att döda dig". Det är ganska korta kapitel, perfekt för mig som just nu bara har ro att läsa en kort stund på kvällen. När tentan är skriven den 13 januari ska jag "fira" med att börja läsa en av dessa julklappsböcker!!
 
Någon mer som fick böcker i julklapp? Vilka fick ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0