Fredag

Veckans bästa dag och snart slutarbetat för idag! Härligt. Efter jobbet ska jag handla, hämta lillan och sedan rulla iväg till privatlektion i matematik. Efter det ska jag inte göra många knop, då blir det mys med familjen hela kvällen :)

Pluggandet har gått rätt så bra denna veckan, förutom svackan här om dagen då jag mådde så dåligt. Har ändå en del frågor som jag hoppas kunna reda ut på lektionen i eftermiddag.

Det blir en lugn helg annars, efter en rätt så intensiv vecka. Me&i träffen gick bra igår, god fika, trevligt sällskap och bra försäljning - kanon :) Jag har träff igen på söndag - kul! På lördag tänkte vi ta oss en tur till skidbacken, lite beroende på vädret.

Ska ta tag i det sista här nu före helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0