H&M VS Molo

Hopla Molo Jackor Kläder Regn & Skaljackor
Som ni vet har jag länge suktat efter den härliga randiga jackan från Molo, när sportamore hade nedsatt pris på den förra helgen så klickade jag hem den. Jag beställde på lördagen och redan på måndagen kunde jag hämta ut den - snabba puckar! Fri frakt och fri retur har dem också. Jackan till vänster har jag klickat hem från H&M och väntar på att få hämta ut. Lillan behöver såklart inte två vårjackor (eller?), så jag får ta och välja mellan dem när jag fått hem båda! Älskar fjärilstrycket från H&M och priset är verkligen en fördel 149 kr jämfört med 719 (ord 899) för Molojackan. Men för mig är det även andrahandsvärdet och kvaliteten som avgör - så vi får se vilken av jackorna som får stanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0