Huvudvärk...

Urs vilken lång dag... I morse när jag vaknade såg jag suddigt och kände mig helt yr. Jag fick iaf iväg lillan till dagis och mig själv till jobbet. Väl framme på jobbet kunde jag inte läsa, det blev bara suddigt framför ögonen och den värsta huvudvärken jag känt började... Efter två timmars vila + två ipren, en promenad, äpple, choklad och lite mat är det suddiga framför ögonen borta, men huvudvärken är kvar... Det hugger till så fort jag rör huvudet och när jag pratar. Jag har väldigt sällan huvudvärk och misstänker att detta hör ihop med att jag har liite för många järn i elden just nu. Idag är jag hemma sent från jobbet, men efter jag kommit hem ska jag bädda ner mig och lillan i soffan och inte göra många knop. Det blir tidig kväll ikväll för att försöka vila upp mig. Vill absolut inte att detta ska bli något återkommande.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0