Kläder från Kappahl

Kappahl hade tag tre betala för två på alla barnkläder i deras webshop i helgen. Jag passade på att beställa lite nytt till stora killen. Han börjar bli kräsen och det är rätt svårt att hitta kläder som han trivs i och tycker är snygg, men på Kappahl brukar han hitta kläder. Jag handlar egentligen hellre lite dyrare kläder, men Kappahl brukar vara rätt OK kvalitet tycker jag. Efter att vi rensat ur flera par byxor, shorts och tröjor ur garderoben klickade vi hem detta:
Leggings, Jaquardmönstrad leggings i denimef...
Några t-shirtar så han redo för sommaren! :) Det får vi dock leta efter någon annanstans då inga föll honom i smaken. Som ni ser passade jag på att även klicka hem solskyddskläder till lilla (aldrig köpt det på Kappahl tidigare, men de hade fått bra betyg i en undersökning) och tre plagg till stora tjejen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0